Trots, zo omschreef STOWA-directeur Joost Buntsma zijn gevoel aan het begin van de uitzending. Op de vraag van presentator Sacha de Boer waar dat ‘m vooral in zat, antwoordde hij: ‘Ik ben er trots op dat we al 50 jaar het vertrouwen hebben van onze achterban om met, én voor hen, kennis te ontwikkelen ter onderbouwing van het beleid en een goede uitvoering van het regionale waterbeheer.’
De campagne bestaat niet alleen uit deze online talkshow. Eerder lanceerden we een campagnewebsite inclusief huisstijl en maakten we een animatie over het werk van STOWA. De komende maanden ondersteunt PINO bij het verder uitwerken en produceren van andere activiteiten. Zo gaat directeur Joost Buntsma in een roadshow langs verschillende waterschappen, publiceren we komende tijd maar liefst acht podcasts én organiseren we een relatiedag en young talent day. Studenten Quint en Jeffrey gaan aan de slag als social reporters en doen online verslag van alle ins en outs van de campagne. Daarvoor is zelfs een speciale
STOWA-Instagram gelanceerd!