Marketing & Effie Live
- Special
Bright perspectives on marketing
Slechts een paar dagen na de persconferentie waarin aangescherpte maatregelen voor events werden aangekondigd, vond Marketing & Effie Live! plaats. Door snel te schakelen was het toch mogelijk om op 16 november met professionals uit de marketing- en reclamewereld live samen te komen in Theater Amsterdam.
Mix van keynotes, talks én awards
Aan het eind van de middag startte de Effie uitreiking met een wervelende theatershow. In een gevarieerd talkshowprogramma, onder leiding van Humberto Tan, stonden we onder meer stil bij de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van marketingeffectiviteit en de trends binnen de inzendingen. Uiteindelijk draaide het bovenal om wie er dit jaar met de felbegeerde bronzen, zilveren of gouden Effies naar huis gingen. Zeeman en ASR gingen er met hun campagnes ‘Lucht’ en ‘Dit is de tijd van doen’ vandoor met een gouden Effie. Om het gemis van een echte borrel te compenseren, gingen alle bezoekers naar huis met een feestelijke ‘borrelpakket-to-go’.
Ook een professionele awardshow organiseren?