KPN viert feest
De boot was een schot in de roos
KPN vult haar prijzenkast: voor het 4e jaar op rij wint de netwerkmaatschappij de Umlaut prijs voor het beste mobiele netwerk van Nederland. Mét de allerhoogste score wereldwijd. Dat moet gevierd worden!
Laat dat maar aan projectmanager Sanna over. Zij weet precies welke elementen nodig zijn voor een zakelijk feest. Stap 1? De locatie. En zo’n prijs vraagt om een bijzondere locatie: de SS Rotterdam. Aan boord van de chique boot ontvangt KPN ruim 200 (internationale) medewerkers, die direct of indirect hebben bijgedragen aan het winnen van deze prijs. Sanna: ‘’De boot was een schot in de roos. Het is een imposante locatie en net even anders. Dat geeft een feestgevoel.’’
Stap 2: het programma ontwikkelen. Sanna werkte elk element uit. Een borrel bij binnenkomst, faciliteiten voor de trotse speech, een diner met foodstations en uiteraard een dansvloer. Ze zorgde ervoor dat alle leveranciers keurig aan boord kwamen. Inclusief dj’s en saxofonist. Haar tip? ‘’Zorg voor entertainment dat verrast. Ik boekte naast Brotherhood ook Mindreader Joe. Wat een verbaasde blikken allemaal!’’
Wat heb jij te vieren?
Voor mij begint het feest bij het zien van de spanning en het enthousiasme bij binnenkomst. Zowel vanuit de deelnemers als bij mij. Hoe gaat het event verlopen? Wat nemen we aan het eind van de dag mee naar huis? Die nieuwsgierige lach van de deelnemers, dat laat mijn vuurtje branden!