In één dag van MarketingLive! naar het Effiediner

In twee uur de plenaire congres setting ombouwen naar sitting dinner

Een congres en een diner op een dag organiseren. Dat is Marketing & Effie Live. Eén dag waarop PINO alle kennis en ervaring van het congres- en eventvak combineert. Ruim 400 deelnemers kwamen 14 november naar Circa Amsterdam om hun jaarlijkse dosis marketingkennis en inspiratie op te doen én om vakgenoten te ontmoeten. Overdag delen marketeers en CMO’s tijdens MarketingLive! hun ervaringen en geven hun visie op het brede marketing vakgebied. En ’s avonds wordt de plenaire zaal omgetoverd tot een sitting dinner voor de uitreiking van de prestigieuze Effie Awards. Als regisseur van twee topevents liet PINO zien hoe je deze logistieke en organisatorische puzzel soepel en goed doordacht legt. Van concept, programmering, sponsoring, promotie, ticketing tot en met de overall coördinatie en regie on-site.

Onder het motto ‘Bright Perspectives on Marketing’ werden deelnemers ook deze editie van MarketingLive! ondergedompeld in de verschillende marketingvisies en ontwikkelingen in het vakgebied. Een gevarieerd congresprogramma met inspirerende keynotes en meerdere verdiepende breakoutsessies verzorgd door de partners van MarketingLive! De dag werd afgesloten met een netwerkborrel voor de congresdeelnemers en tegelijk ging de inloop voor de Effie Awards van start.

Onder strakke regie van PINO werd de plenaire congreszaal in nog geen twee uur tijd omgebouwd naar een sitting dinner voor 250 genodigden van de Effie Awards. In een wervelende show kregen de allerbeste marketingcases van het afgelopen jaar het podium. Tussen de gangen door was er entertainment van zang en cabaret. Twaalf marketingcampagnes zijn dit jaar in de prijzen gevallen: waarvan één gouden Effie voor HEMA. Verder zijn er drie zilveren en zeven bronzen Effies uitgereikt. De aanmoedigingsprijs voor vernieuwing, de LEFfie, is voor Politie Nederland. De presentatie lag in handen van Edson da Graça.

Op zoek naar een regisseur voor jouw event?