CMO-diner 2025 van bvA

Scherpe inzichten, open setting, alleen met merkleiders

In opdracht van bvA, de bond van Adverteerders, organiseerde PINO de zevende editie van het jaarlijkse CMO-diner – hét exclusieve netwerkdiner voor merkleiders. In de sfeervolle setting van de Lichtfabriek in Haarlem gingen bijna 100 CMO’s aan tafel voor een avond vol inspiratie, kennisdeling en ontmoeting. De uitnodiging beloofde al veel: een scherpe keynote van marketingprofessor Mark Ritson over marketingeffectiviteit, RoAS (Return on Ad Spend), data en AI. Die belofte werd meer dan waargemaakt.

Mark Ritson nam zijn publiek op onnavolgbare wijze mee langs de grote vragen van nu. Zijn visie op AI, personalisatie, crossmediale effectiviteit en marketinghypes zette de zaal aan het denken. Altijd onderbouwd met onderzoek en praktijkvoorbeelden van grote merken. PINO was vanaf de start betrokken: van het meedenken over het programma tot de registratie en van locatiecoördinatie en beleving tot het aansturen van AV en catering. Zo kon bvA zich volledig richten op de inhoud en hun gasten.

Het CMO-diner is een initiatief van bvA – de enige vereniging die zich uitsluitend inzet voor de belangen van het adverterend bedrijfsleven. Ze brengen merkleiders samen, maken actuele thema’s bespreekbaar en delen onafhankelijke, vernieuwende kennis. In een open setting met uitsluitend CMO’s aan tafel, stond ontmoeting en verdieping centraal. Het CMO-diner is een van de momenten waarop die missie voelbaar is. De selfie van Mark Ritson met de gasten maakt dit gevoel tastbaar. En PINO? Die weet hoe je alle facetten van een goed netwerkdiner bij elkaar brengt.

Wil je weten hoe wij jouw netwerkevent gaan aanpakken?