VodafoneZiggo, Ajax en Bol.com in de prijzen

Dutch Marketing Awards

Donderdag 22 april zijn de bedrijven en personen die vorig jaar in Nederland de grootste marketingprestatie hebben geleverd, beloond met een Dutch Marketing Award. VodafoneZiggo werd door de vakjury bekroond tot Marketing Company of the Year. Boukje Taphoorn, Chief Marketing Officer van Bol.com, is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. En PINO creëerde het perfecte online podium voor genomineerden én winnaars.

De zevende editie van de Dutch Marketing Awards werd door duizend marketingprofessionals uit het hele land gevolgd via een livestream vanuit Capital C. De presentatie was in handen van Aljan de Boer (Trendsactive). De Dutch Marketing Awards, georganiseerd in opdracht van NIMA, PIM en Adformatie, zijn de belangrijkste marketingprijzen van Nederland. De vakjury’s, bestaande uit topmarketeers, oud-winnaars en onafhankelijke experts, keken naar prestaties in het kalenderjaar 2020. Een uitdagend marketingjaar waarin het vak meer dan ooit werd uitgedaagd zich van zijn beste te kant te laten zien.

Winnaars in de overige categorieën waren Karma Kebab, Parfumado, Ajax en AFAS Software en Madeleen van de Pol van AFAS Software werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year.

Alle genomineerden keken mee via Zoom en werden via deze online verbinding naar de studio gehaald om hun reactie te kunnen zien. De productie was in handen van #Verder en PINO. Met de technische ondersteuning van Bourgonje en Capital C werd de liveshow in goede banen geleid.