Samen toosten op het nieuwe jaar

Utrecht Marketing & Gemeente Utrecht netwerkbijeenkomst

Op 20 januari luidde het partnernetwerk de Utrechtse Assemblée feestelijk het nieuwe jaar in. Alle elementen voor een goed Utrechts feestje waren aanwezig: een goed gevuld borrelpakket, een echt Utrechtse studio én natuurlijk een lokale host Rob Koops en gasten.

De Utrechtse Assemblée bestaat uit bestuurders en directies van stedelijke partners op het gebied van kennis, cultuur, sport, maatschappelijke organisaties en bedrijfsleven. Kortom: partners die zich actief inzetten voor Utrecht. Door het netwerk samen te laten komen en verder uit te bouwen wordt gebouwd aan een duurzaam netwerk dat bijdraagt aan de positionering van Utrecht tijdens én na deze bijzondere periode.

Na een warm welkom door Cor Jansen, directeur van Utrecht Marketing, kwam ook wethouder Klaas Verschuure aan het woord. Violiste Svenja Staats verraste de deelnemers met een optreden en vertelde aansluitend welke impact corona op haar leven als artiest heeft. Natuurlijk was er ook ruimte om elkaar beter te leren kennen. Zo gingen alle deelnemers uiteen in verschillende break-outs. De bijeenkomst werd feestelijk afgesloten met een toostmoment met lokale producten.

Speciaal voor deze gelegenheid bouwde PINO een écht Utrechtse studio aan de Van Limburg Stirumstraat. En voor het borrelpakket deden we boodschappen bij onze buren. Met Oudegrachtenkaas, een heerlijke chutney en natuurlijk een lokaal biertje en wijn, was het pakket compleet. De pakketjes zijn duurzaam rondgebracht door de fietskoerier.