Live kick-off bijeenkomst

Klantgerichtheid vanuit een nieuwe business unit

Een nieuwe business unit opzetten, maar hoe zorg je dat alle neuzen dezelfde kant op staan? Daarvoor organiseerde Agrifirm een kick-off bijeenkomst in de Apenheul. De 100 medewerkers van de nieuw opgerichte business unit Pigs, Poultry & Organic (PPO) mochten elkaar op 7 oktober live ontmoeten. Samen met Agrifirm ontwikkelde PINO een concept voor de kick-off inclusief een doordacht logistiek plan om de alle medewerkers volgens het coronaprotocol toegang te geven tot het park vol apen.

Beproeft recept

Na een plenair welkom door de directeur PPO in het auditorium volgde een inspirerende keynote van Sydney Brouwer over klantgerichtheid. Hoe zorg je ervoor dat de 100 medewerkers elkaar goed leren kennen? Daar werd een beproeft recept voor uitgerold. Bij binnenkomst ontving iedereen een formulier waarop een aantal vragen stond. Zoals, welke tip heb je voor je collega en wat heb je zelf nodig?

Vervolgens gingen 25 groepjes van 4 personen door het park wandelen en met elkaar in gesprek over hun persoonlijke antwoorden op het formulier. Dat leverde bijzondere verhalen en nieuwe verbindingen op. Eenmaal terug ging Sydney Brouwer plenair in gesprek met een aantal klanten van Agrifirm over klantbeleving. Als afsluiting van dag is er geborreld en stond er een heerlijke BBQ klaar.