Feestelijke uitreiking DMA18

Marketingvakgenoten ontmoeten elkaar in het KIT

De belangrijkste marketingvakprijzen van Nederland zijn weer uitgereikt: de Dutch Marketing Awards. Meer dan 300 marketeers kwamen op 29 maart bijeen in het KIT in Amsterdam om te ontdekken wie er bekroond zouden worden met prijzen als Marketing Company of the Year en Start Up of the Year. Het hoogtepunt van de avond was voor velen de bekendmaking van de Top 100 Marketeers, met op nummer 1 de Marketeer of the Year. PINO had wederom een belangrijke rol in de werving, programmering en organisatie ervan en voerde de regie tijdens de uitreiking van de Dutch Marketing Awards 2018.

Top van Marketing Nederland

Het programma stond bol van de ontmoetingen met vakgenoten. Naast een mooi inhoudelijk programma kwamen de beste marketingcases tijdens deze avond voorbij. In de Koningin Máxima Zaal van het KIT speelde zich het belangrijkste programmaonderdeel van de avond af: de uitreiking van de Dutch Marketing Awards 2018. De bekendmaking van de winnaars lag dit jaar wederom in handen van Marijke Roskam (bekend van BNR). Vincent van den Boogert (CEO ING) werd uitgeroepen tot Marketeer of the Year 2018.

Natuurlijk mocht een feestelijke afterparty niet ontbreken. Dit lag geheel in handen van de DJ’s van Qmusic. Er werd genetwerkt, gelachen en bovenal gevierd. Rituals, Swapfiets, Yoghurt Barn, WE Fashion, Martine Boekestein en Vincent van den Boogert mogen zich voegen bij het illustere lijstje van winnaars van de Dutch Marketing Awards!