Amsta verrast haar medewerkers

Kennisparade zet cliënt centraal

Stap in de belevingswereld van de Amsta-cliënt. Daarover ging de kennisparade die de jarige zorgaanbieder van 25 t/m 29 september organiseerde voor haar medewerkers. In Pakhuis de Zwijger in Amsterdam werden de medewerkers getrakteerd op een middagprogramma dat bol stond van verrassingen en in het zonnetje zetten. Medewerkers konden een interactieve theatervoorstelling over dementie bijwonen, een verkwikkende massage krijgen of een oprecht compliment van het  Complimentenduo in ontvangst nemen. PINO faciliteerde alle aandacht en regelde de logistieke zaken voor de parade.

‘10 jaar Amsta: dankzij jou’

Met deze slogan gaf de Amsterdamse zorgaanbieder een blijk van haar waardering en trots voor haar medewerkers. In 10 jaar tijd is Amsta gegroeid in het aanbieden van belevingsgerichte zorg, in kennis, teamontwikkeling en in echt kijken en luisteren naar bewoners en cliënten. Er werden verschillende workshops aangeboden zoals over diversiteit, zing een smartlap of hoe maak je goede foto’s met je smartphone. Kortom, alles gericht op professioneel, praktisch, persoonlijk en liefdevol werken bij Amsta.